16-03-2011 en dag att minnas!:'(

förlåt måste bara få skriva av mig lite
ja tänker på en dag som ja aldrig kommer släppa ur huvet
de va den 16-03-2011:'( de e en dag att minnas
jo de va såhär
den 16-03-2011 började dagen skit bra, myy och ja hade varit och haft kul i skolan som vi brukar ha:)
dagen fortsatte bra tills ja kom hem på kvällen, fast jo de va bra då me ja stog och spegla mig som ja bruka;$ och lyssnade på musik:D efter en stund ringer luren och de står linkan, ja tänkte liksom fan va kul de va längesen:D så ja hoppade upp i sängen och svarde heeej linkan! ja fick ett gråtande svar hej.. jag sa vad har hänt linkan? han svarade joel e död ja trodde ja hörde rätt men tänkte jaha så ja sa va tror ja minst 3gånger, till slut uppfattar ja vad han sa, jag tappade mobilen så den trillade ner på golvet samtalet bröts.. linkan ringde upp och fråga vad som hände, ja sa skojar du eller e du seriös? för om du skojar eller ljuger nu så tro mig ja kommer hata dig, han sa nej joel e död han skjöt sig, ja kände hur tårarna börja rinna sakta ner från min kind och tillslut började tårarna rinna med fullt ös, ja sa till linkan att ja ringer upp igen. efter 2min ringde ja upp myy och sa vad som hänt, samma reaktion där som hos mig vi bestämde att vi träffas imrn på södervärn, så vi gick till skolan och ja grät undertiden de gick inte att hindra. även fast de gått ett bra tag nu sen detta hände, så går de inte sluta tänka. för joel han va en fin ängel en ängel att älska. tyckte man dåligt om han så fattar ja inte hur man tänker.
jag saknar han enormt mycke och de går inte beskriva, hans famillj och nära kompisar måste va ledsna de e sjukt de som hände, om man bara kunde spola tillbaks tiden och hinna stoppa han men nu går inte de.
iaf vila i frid du va guds gåva som vi fick låna men nu e du tillbaks på de stället du komm ifrån!
11-11-93 16-03-11
du e stort saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0