hemma igen!

tjohopp!
e hemma igen efter en roolig london tur
börja me att ja flög från kastrup 8.40 till london gatwick  så när ja landar skulle pappa möta så gick man  igenom passkontrolen så tog nån kärring mitt pass och billjett sen sa gå åt sidan så blev ja förhörd och dom trodde ja hade rymt;s så ja börja ringa mamma så tar apan min lur med, sen ringde dom min pappa och då släppte dom mig efter 30min typ:o sen va de lilla systers dop och fest, sen dagen efter va de stan och sånt, sen där på dopdag 2 då gud-päronen tvättar barnets dop kläder för hand, sen igår innan ja åkte kom min gud-mor och hennes barn så vi va ettag sen åkte vi till nått lek land med lilla syster, och när vi kom hem så fick ja en överaskning då va beverly knigth hos oss:D så fick en skiva och sånt:p sen packa man och umgicks med dom innan man la sig och upp kl 5 och åka till flygplatsen igen och då skulle man åka 8.40igen så följde ja svenska tiden medans klockan va 07.15 i brittisk tid så sprang ja till flyget 1timme förtidig;s mongo unge e jag;p sen flög vi från london mot kastrup ochpå flyget springer de massa snorungar när vi ska lyfta så vi fick vänta på att dom skulle sitta ner.
och när vi skulle landa fick vi vänta på banan i 30min för nån jäkel hade smugit sig in på ett plan så allt blev kaos
va i malmö vid 12 sen hem och packa upp och åka ti myy en stund och nu e ja på sege äntligen
så ska ut och njuta av värmen lite;)
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0