typ damp?

hellu!
tänkte berätta hur min vecka varit^^
har varit me sanna typ hela veckan plus helgen.
och i torsdags va sanna och ja i stan och ja hittade 2 saker, 1 par tights i typ nät och 1 par vita byxor:) love them!
sen i fredags va vi i k-stad och då träffa vi på typ några stycken de va typ nytt folk, så när vi skulle hem så va där problem me tåget:p
och i lördags så va vi där med och ja då körde tåget på en fasan och vi fick stanna tåget i typ 30min så dom kunde pilla port den, ja så ja ska på toan och blir inlåst xD så ja står som en idiot och ba väntar tillslut trycker ja på knappen och de går inte att öppa så ja börjar banka och efter typ 15min kommer ja ut och sanna ba var tog du vägen du bara försvann;o
iaf sen åkte vi dit i söndags me fast på dagen och då va de problem me tåget påväg hem där me man tröttnar på de om ja ska va ärlig;o
sen igår när vi skulle hem så skulle tåget åka 17.30 men han som skulle köra hade försovit sig så dom ringde in en annan men samma me han och efter i timme rullar vi från k-stad central och då e de klart vi ska få ha 2 stopp me för att släppa fram tåg så ja 4 min till där;o i värmen men ja tillslut kom vi in till malmö och så jävla lack ja va men men kom iaf hem;)
och när ja kom hem på kvällen snacka ja skype och åt nått, sen kolla ja på nån film och messa lite och ja jag letade upp ett par boxer ja köpte i london som ja ba älskar;) laddar upp bild sen
och nu ska man till stan me sanna och hennes lilla syrra puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0