drömmar?

i miss a real family
i miss a real fired that cares if somethings wrong.
i miss a real boyfriend, that dosn´t just care about his friends.
i miss a real life!

visst man kan alltid drömma om saker
men de är inte alltid så att de går som du tänkt dej.
visst ja kanske har stora drömmar, de har nog många
typ en drömm som dom absolut velat ha eller göra i sitt liv.
en av mina e att ja ska börja gilla skolan igen och klara allt, få bättre betyg.
men för att de sk gå behöver ja nog hjälp och stöd. och var ska man få de ifrån.
så fort ja försöker resa mej upp från problem så e de alltid nått som trampar mej på foten.
som tex skolan, vänner, familj. ja allt e ju inte perfekt men man kan ju alltid drömma!

får ja upp mina betyg innan ja slutar 9an
så ska ja försöka komma in som
1. kock
2. något inom musik
3. stylist
---------------------------
2.
ja vill bli artist eller stylist. men ja de kan ja ju ba drömma vidare om för de kommer aldrig hända.
ja som sagt ska gå och drömma nu;) nej men dags att sova hade bara tråkigt så fick bli ett cepe inlägg
puss!

Kommentarer
Postat av: minna

Keesha, alla har vi drömmar. Du, jag, han, hon. Vill du så kan du. Kämpar du så blir det bättre. Allt man gör får en effekt. Jag har varit med om mycket, men hade jag inte kämpat så hade jag inte varit här idag. Jag hade många gånger självmordstankar, jag var nära på att ge upp och ta livet av mig, skita i allting "för det var ändå ingen som brydde sig." Men vad fel jag hade. Nu sitter jag här idag, med en jävla massa människor som bryr sig. Jag blev mobbad i skolan, grät varje dag.

När jag läste en text Myy hade skrivit på bdb om att du hade tagit livet av dig så började jag seriöst gråta. Ändå hade vi aldrig umgåtts, jag kände inte dig. Men jag såg dig, jag såg din fina personlighet och ditt fina utseende som man blev så glad av att se.



Du HAR folk som bryr sig om dig. Jag ser ju bara tex på facebook, din mormor! Världens gulligaste som bryr sig så mycket om dig. Din morbror du pratar om som också verkar vara bra. Du har Myy, som jag vet bryr sig. Du har Sanna. Och du har många andra, folk som jag inte känner. Du har mig, Olivia, Ida, Emelie. Jag kan hålla på att räkna hela dan. Även om det känns som att ingen bryr sig, så bryr sig jättemånga!



Man kan drömma, men man kan också göra sina drömmar till verklighet. Du kan bli allt du vill, om du kämpar för det. Du kan göra mycket dumt, men vad du än gör, så ge aldrig upp.



Blir ledsen när jag läser dina texter, även om vi aldrig har umgåtts, även om jag inte känner dig på det sättet.

ALLA, precis alla kan lyckas. Bara man vill så lyckas man med precis allt!

Du har inte mitt nummer, men du kan fråga Myy om det om du vill skicka sms, eller vad som helst. När det är som mörkast, kan det bara bli ljusare.



Jag hoppas att du orkar läsa allt jag skrivit.. Hjälp finns att få, som du säkert vet.

kram!

2011-07-03 @ 03:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0