ångest!

heejsan bloggen
nu sitter man här hemma och har haft värsta ångesten i 2dagar för man vet nt vad man ska ha på sig xD jätte arg e ja nu för ja vet fortfarande inte vad ja ska ha på mig haha men de kan man nog fixa sen och var e emelie och myy när man väl behöver dom?:p och var e mitt bankort? jo emelie och myy e ju hemma hos sig själva och mitt bankort har maskin svalt för ja tryckte fel kod Hmm skit sur nu:( :P
men jaja. har varit hemma idag för mådde fortfarande nt så bra men blir ändå att gå till skolan imorgon:D sen ska man till myy i lindängen och va me henne sen träffa eddie :D kmr bli fett kul;) men nu ska ja fortsätta glo i min gardrob för att se va ja ska ha på mig
pöss hej:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0