bild

här e en liten bild på myy och mig:D<3

dålig uppdatering!

heejsan sorry för en dålig uppdatering tänkte skriva nått litet bara:)
veckan har varit grymt rolig, va med sheila och myy sen i fredags till söndags kväll, och under tiden där hände massa saker både lite smått läskiga och massa roligt. vi träffade oscar och tim tror de va i torsdags sen badade vi på aq-va-kul  och där hände massa :) sen träffade vi nån alexander typ och ja dampa för ja inte fick nån glass.
sen har jag och sheila fått modell jobb :) och lite sånt men nu sitter man i skolan och tråååkar=/<3

dagens:)

heejsan bloggen:p
idag va ja på spice med mamma och "kaptenen":P och kolla på matchen mot manchester och liver pool det blev 1-0 ganska dålig match=/ men jaja:p
dagens outfit blev svarat tunna tights med ett vitt långt linne och kjol och en svart kofta:)
här är en bild fast där har ja inte tigtsen eller koftan på men jaja :)
imorgon blir de nog stan med myy och vi kanske skulle möta några till också:) men aa nu ska ja nog lägga ig efter som ja ska upp ganska tidigt klockan e nu:2.44 inte bra skola imogron också/tisdagen den 11:P
//pussN

heeej:D

heejsan bloggen sorry för dålig uppdatering:(
har bara haft mycke för mig nu under lovet, men iaf idag blir de stan med mamma måste leta upp en dagbok och 4speciella pennor som ska va till:p för detta året hade ja tänkt skriva ner saker som hänt under året både roligt tråkigt pinsam liksom allt:) ja ska försöka va social på bloggen men har knappt tid efter so ja e ute hela tiden nästan
men aa. har inte så mycke att skriva faktisgt merän att om exakt 6dagar kommer min pappa och hälsar på och ja längtar riktigt mke efter att få träffa han:)
här kommer en liten tråkig bild på mig
//pussN

heeeeeeeej!!!:D

haha heejsan allihopa jag sitter här hemma med rebecca:D
efter en låååååång dag på mobilia med eddie och marcus:D hade skit roligt vi typ gick runt och sånt sen typ döda ja eddie:p och typ ja vi har kollat film ja och becca sen suttit lite vid datan:) men ja har väl inte så mke mer att skriva om men ja och juste sorry för den dåliga uppdateringen :p här kmr nån bild på becca och mig:D//pussN:D<3
hejdå:*<3

RSS 2.0