valborg?

hade nästan glömt att de va valborg idag;o
men sån tur va ju att folk påminde mig:D så blir väl lund en stund sen pd;D
borde ju lägga mig ska upp tidigt imrn ju^^
men ist sitter man och snackar skype me 3idioter(tim ,håkan och typ nån filip)
hur fan pallar man sitta och spela så mke;o
jaja ska nog se film nu  puzzN<3

dagen:D

heej:)
vaknade för nån timme sen och insåg att mitt rum såg ut som ett bomb nedslag de va förskräckligt så ja har städat lite:D
om nån timme ska ja träffa myy så vi kan leta upp en bra piercare till henne. och sen ska vi leta upp 7 konförmationspresenter;o sjukt men jaja, sen får man väl se vad som händer:)
som sagt vem gillar inte skor;$ (28 sist ja räknade) men har ju köpt nya igen^^
och här va de nt så städat nej;D

duuuktik flickhä!

känner mig så duktig nu:D
som dom flesta vet så e ja kläder och sko beronde typ:p
har 3 gardrober fyllda me kläder och skor eller ska man säga hade^^
har nu rensat ut gardroberna som va fyllda me kläder till 2 gardrober som man iaf kan titta in i och se vad som finns där:D  sen gardroben me skor också fixat nu:)
nu e klockan typ 0.47 och ja ska öppna fönstrena och få in lite luft sen lyssna på musik(censur- ljuger bäst) en av dom låtarna som ja sitter och knarkar och sen (rocketeer):D sen ska ja nog lägga mig
byebye!<3

barnslig;$

såhär e de;$
ja fick ett ryck innan idag och igår kväll och satte mig och tittade på barbie filmer och sen massa barnfilmer:D de va faktisgt skit roligt mobbas på om ni vill men de va faktisgt kul:D
iaf känner mig skit duktig nästan läst klart min bok (14år till salu) och den e skit bra, man får liksom upp en bild av hela historian som hänt och så:D
men nu ska ja gå och kolla på mer film;)
heeeejdå!;D

finfint väder ute!

hei :D
de e skit fint väder ute idag ju så slutar snart praoen så ska ut och gå i de fina vädret;)
dagens kläder: shorts(london nån random affär) och linne (h&m) skor (convers)
ha de gött!<3

hello;D

tjenatjena länge sen ja la ett inlägg så gör de nu ist:D
har hänt sjukt mycke på sista tiden killar, kompisar, skola och mycke mer:)
de har till och me gått så långt att ja blivit så jäkla arg på folk som börjar kritisera en för var man kommer ifrån och ser ut när dom själva inte äns kan va hel svensk eller så. de e bara så jävla patetiskt menmen folk har ju inget liv nuför tiden gäller även mig lite där;)
denna veckan e de prao kommer ju bli kul:D sen e du ju snart ny månad och då ligger de till lite såhär att de e massa konfermationer man ska på så har myy och ja valt presenter till alla nu ska bara få dom hem skickade och betala:) sen ska man ju till gbg för att träffa släktingarna som man inte träffat på skiiiit länge så har saknat dom lite;) sen ska ju min minsta lilla syrra döpas också så de blir en sväng till london där me för at träffa pappa, små syskonen och dom andra;)
och för min del blire nu att börja springa lite mer som ja redan lovat alla och mig själv, och sluta äta godis inte för ja tycker de syns på mig ÄN:p men kommer väl snart
men nu ska ja lägga mig upp tidigt för att praoa pussN på er!<3

RSS 2.0