Chä chä!;)

haha heejsan!
idag har ja varit hemma från skolan pga att ja inte mått så bra:(
men ja har ju ändå fått göra lite kul saker idag som att jag har sovit:) och gjort lite läxa och varit ute me hunden och kollat lite film:) sen har ja ju också haft ett litet utbrått på min gitarr för den e Cepe konstig och vill inte som jag xD så jag råka göra nått och nu kan ja inte stämma den xD men iaf har nyss lagat mat till mamma och mig så nu ska ja sitta och slöa mig lite och kanske chatta lite och kolla film sen hoppas på att jag mår bättre imorgon:D
dagens outfit: leopard tights och grön lång armad tunika och vita convers:)
ha de bra allihopa:)<3

chä chä!;)

chä chä!:P idag har jag varit me olivia bäjbis och typ tramsat oss tagit lite bilder och så:p
sen va vi ute och kasta snöbollar och massa sånt kul:)
sen har vi gjort massa annat också:P
men nu ska ja gå och kolla film så bye bye:*<3

snö!:D

heejsan:P
idag har typ jag och myy haf skit roligt för i skolan hade vi sån kemi sak och fick tända fyr på massa saker och använda massa pullver :) sen åkte vi till oskar och vänta i 2timmar ute över kallt sen tog vi bussen till centralen och sen tbx :p sen typ kasta han och 2 av hans kompisar snöbollar på oss och typ aa dom försökte nog mula lit;) höhö sen så gick vi hem till han och ja typ snacka i lur med många sen typ kolla lite saker på datan som bilder och så sen så gick vi till bussen för vi skulle hem och så byta ja från 4an till 7an och när jag e typ vid östrafäladen krockar bussen i en stolpe och alla blev skit rädda i bussen så nu sitter man med nackspärr-.- skit kul ju dessutom på en fredag men jaja nu ska ja gå och kolla film och lite sånt:P så hejdå:p<33

heejsan:)

heej!
va ett litet tag sen ja gjorde inlägg så tänkte göra de nu :p
har varit med myy idag och vi hamnade i ett litet snöbollskrig med 4 98or :p
och så kom den ena fram till mig och mulade mig vilket såg skit kul ut. sen så typ sprang jag efter medans myy stog kvar och skratta
sen kom ja hem för typ några timmar sen och gjorde nått att äta och kolla film:)
sen nu ska jag öva på en låt som Ras Cricket- skin  för jag bara älskar den :)  de blir kanske ett inlägg till innan ja lägger mig men de får vi se sen;)
// bye bye:p

lite bilder från veckan:P

bästisar;)
'
sur kärringen på bussen xD
lite bilder från i måndags tills idag:D
idag har varit en absolut rolig dag för jag ,emelie och myy höll i  idrotten och vi hade dubble dutch
sen tappade myy bort sin lur:( tråkigt
sen åkte vi till bunkeflo och träffade oskar och oscar en stund sen åkte vi hem
och nu ska ja typ fixa mig och byta om sen ska ja lägga mig:)//godnatt:*<3

heej:)

de va ett tag sen ja skrev något så tänkte skriva lite nu:D
ligger hemma sjuk och helt utråkad de va ju meningen att jag och myy skulle till bunkeflo idag och träffa några:P
men men man kan ju inte gå om man e sjuk:(
så de kanske blir imorgon ist:D
veckan har varit ganska chill:D
igår fyllde sara 19år:D
så va där då:P
sen typ i skolan nu har vi fått macbook datorer och dom e cp störiga har inte vant mig än men de går nog fort:)
aa har nog inte så mycke mer att skriva så puss hej:* <3

RSS 2.0